søndag, januar 27, 2008

Impuls over and out!



We are, we are, the youth of the Nation.
Dans, lovsang og skyggeteater, et lerrett som dette og et stort smell og Impuls 08 va satt i gang!

Då va det 9ende året me Impuls over for denne gong!
Eg har hatt en veldig fin helg, iallefall litt fint, den kunne vært bedre... men eg klarte ikkje heilt å tenka positivt på alt eller å bare fokusera på Gud!
Men helgå har vært virkelig spennande og kjekk.

Någen av høydepunktene: Her får du og smaksprøve på någen av bildene eg tok i helgå.


-Lovsangen.
Den va utrolig bra! Kjekt å se at så mange va me å lovpriste Gud!
Ska eg se om eg klare å nevna alle her,
Nils, Thomas, Trond, Tore, Morten, Andrea, Margrete, Alexander, Kenneth, Christian, Cecilie, Linn, Anders, Helge, Ole Jørgen, Kjetil og Mathias.
Veldig bra jobba, kjekt me både engelske, norske, nye og gamle sanger.
Å applaus for EP'en, den e veldig bra.

(Thomas flaue ut Sondre med et flott bilde av Sondre)
-Taler.
Alle talene på celebratione va skam bra. Hege, Kristoffer, Sondre og Thomas sendte et virkelig bra budskap til alle. Viss eg kunne så ville eg gitt de alle en stor klem å sagt bra jobba og bare rost de og Gud, for det va navla konge for mange. (Og eg som faktisk ikkje e en klemme person, men kan viss eg vil.)
Søsterå mi som ikkje e så mye me i det kristne miljøet og som kanskje ikkje har et eget forhold til Gud, men leve egentlig på mitt forhold til Gud, fant virkelig ett eget forhold til Gud i løpet av denne helgå!
Og det e eg evig takknemlig for, og det va veldig pågrunn av det Gud sa gjennom alle som talte! :)
- Seminarene.
Det va veldig mange bra seminarer i år, har aldri hatt så mye vanskeligheter med å velga et seminar, sjøl om eg ikkje fekk ver på et heilt seminar for eg måtte springa rundt ta bilder og gi folk vann o.s.v.
- 70x7
Hvor mange ganger skal jeg tilgi de som sårer meg? Er det å tilgi noen det samme som å godta det som ble gjort? Hva når jeg ikke klarer å tilgi meg selv eller andre?
Marianne Eide og eg hadde et seminar sammen. Eller det vil sei, eg hadde et slags vitnesbyrd mitt inni, og hu snakkte kanskje resten. Men eg va då me å snakkte foran folk.
Eg va veldig nervøs i begynnelsen, trodde eg sko legga meg ner å dø... (gjorde det heldigvis ikkje)
Men eg ga alt til Gud, og når eg åpna munnen min å sko snakka, så skalv eg ikkje en gong, eg skalv ikkje i stemmen, eg klarte å holda meg fra å grina på de verste minnene mine, og eg fekk de til å le!
Syns alltid det e kjekt når folk ler av meg... på en måte. Det va utfordrande og kjekt, og når eg tenke over det, någe eg virkelig kunne tenkt meg å gjort igjen:)
- Så mange møter Jesus.
Konge å hørra at det va så mange som tok imot Jesus i løpet av helgå. Det va jo mange som og sa ja til Gud for andre gang som kanskje har gjort det før, men ville bekrefta det en gong til, eller som har gått vekk fra det og ville komma tilbake!
Og at det va mange som gjekk til forbønn for forskjellige ting.

Eg har hatt en veldig fin helg alt i alt, har vært fotograf og, og det har vært veldig kjekt det og:)
Særlig når eg kan få leka me kameraet kor eg vil, bak scenen, heilt fremderst og bare kan bevega meg kor eg vil å ta bilder:)
Veldig gøy me fotogjengen våras:)


En STOR applaus til alle medarbeider! Konge jobba, Impuls hadde ikkje vært det samma uten. All det forarbeidet alle har gjort, det e bare stort! De e så utrolig flinke alle de som har vært medarbeidere, og de har jobba så hardt!
Alle teknikkere og de som har rydda til scenen, til alle do vaskere, info folk, ja alle sammen! Knall bra jobba! En ekstra klapp for Ane som har jobba så utrolig hardt under denne helgå, RESPEKT!
Snor jenta!
Bare sånn at det e sagt, så drog eg og Kjetil ner lerretet og har øvd lenge på å dra det ner.
Så vett dåkke det, det va me som drog det ner.. og det va eg som ikkje fekk til å dra det ner på søndagsmøte... ups.. (ikkje min feil egentlig, den hekta seg fast:P)

Gud va der, og takk for at du va der! :)

Så eg har hatt en fin helg på Impuls, men eg fekk en mye kjekkere helg når eg fekk hørra alt det de andre hadde opplevd, då va virkelig helgå verdt någe!
Så eg blir veldig gla viss dåkke fortelle meg ka som har skjedd me dåkke i helgå!

9 kommentarer:

Marianne sa...

Camilla!
Jeg synes du var utrolig tøff da du delte dine opplevelser på seminaret Marianne og du hadde! vet godt hvordan det er å snakke om sånne vonde ting som har satt dype spor. STÅ PÅ Camilla! DU ER SÅ BRA!!!!

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Så kjekt å høre Camilla! Eg skal fortelle deg det eneste eg vet om impuls, som du ikke vet: Naboen min tok imot Jesus. Konge!

Camilla sa...

Camilla: Konge, hils naboen din fra meg og sei Gud velsgne han/hu!
Glede meg til du komme i helgå:)

Marianne: Takk ska du ha, sette eg pris på å hørra:)

Ane sa...

du er konge! takk for all hjelp under Impuls:)takk for samtalen vi hadde, gleder meg til å ha flere med deg! du er så vilt god!

Anonym sa...

Nice ass bilder. Vi har ett ansikt og ;)

Camilla sa...

haha... nei trond, dåkke har desverre ikkje det!

Marie sa...

Impuls va digg (!) :D

Du va knallbra på seminaret! Du e jammen goe! :)

Nice pics btw!

kjetil sa...

mmmm fine rompebilder ja;)

hehe, konge å dra i snoren med deg!