tirsdag, februar 05, 2008

I could sing of your love forever!

Eg har virkelig, virkelig hatt en trang til å lovsynga Gud idag, og det ska eg sei at eg har gjort.. Så følte eg bare å skriva en blogg om det og.

E det en lidenskap eg alltid har hatt så e det å synga.

Synge når eg kan, når foreksempel familien e ute av huset så tar eg sjangsen på å øva, synge me full hals, enten uten eller med piano.
Synge og viss eg e aleina i et rom, på skolen, hos venner, i dusjen(orginalt), ja egentlig der eg kan altså..


Det e ikkje så mange som vett det, men av og til drar eg på imi, finne meg et rom, helst me piano, og sette meg ner å synge.. Det e ikkje så mange som vett eg e der, for eg pleie å komma, og dra me ein gong, veldig langt å dra for en time å synga når eg bare kan gå i stuå å setta meg, men der e det jo folk. Så då e imi en fin utvei.

Eg som ikkje e så flink til å be så ofte, gjør det heller i lovsang. Så eg ber liksom i lovsang. Har funne ut at det e den måten eg kan utrykka meg på. Den måten som e min beste måte å tilbe Gud på. Så eg tilber egentlig kor enn eg går, siden eg alltid har en lovsang på hjernen og har ikkje det stysta problemet å synga foran fremmede(venner og kjente en litt større hindring og redsel), så lovsynge gjerna høgt en dag.

Lovsang e virkelig en fin ting, tilbe Gud uansett kor eg e en veldig fin ting:)
Bryr meg ikkje om kor flink eg e, syns bare det e en fin måte å tilbe Gud på.
"Syng med den stemmen du har"

Kunne lett vært me i et lovsangsteam, å sånn sett e eg vell kanskje det, men ikkje på den plassen eg føle eg ska ver, og der eg føle eg hørre hjemma. Men det e et bra lovsangsteam, og bra folk:) Men men, eg får nå synga og tilbe Gud, så sånn sett bryr eg meg ikkje så mye.

Tror aldri eg kunne vært lovsangsleder då, har ikkje det imaget, og det e som oftes gutter som e de "kule" lovsangslederne. Litt lei av at det bare e gutter då. Ikkje attack meg me at eg kan ver lovsangsleder viss eg vil o.s.v, eg vett veldig godt det og trenge ingen leksjon på det, hehe)
Litt lei av at lovsangslederne har fått et populæritets stempel, de e då og vanlige mennesker, GOSH!(nå snakke eg meg vekk ja)

Tror då Gud kan bruka meg til någe, har ikkje heilt funne det ut ka det e. For eg føle eg har prøvd meg ut på mange ting, men vett ikkje ka han har valgt for meg ennå..
Hadde vært kjekt om det hadde vært lovsang, men bryr meg ikkje om det ikkje e det heller då.
Men ka vett vel eg, eg e jo så ung... bare 17år... mhm..

Neida, Gud har en plan for meg og! ;)

Tilbe Gud kor enn du går, ikkje bare på søndager.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Liker ærligheten din. Du sier det som det er.

Når det gjelder lovsangsleder "status/kjendis" tingen.
Så er eg heilt enig i det du skriver. Vi må nok desverre streve med dette en laaaang tid. Det viktigste som vi alle gjør, enten en er lovsangsleder eller jobber på dolly ;) så er det hjerte som er viktigst oppi det hele. Gud fortjener vårt beste,
som innebærer ett oppriktig hjerte.
En som søker han med alle sine feil og mangler, og ikke en som tar på seg en maske for og være hip og kule, eller søker status hos andre mennesker.
Jeg husker første gang jeg skulle lede lovsang på agapehelg, så tenkte jeg hele tiden" hvem er jeg som kan stå her oppå scenen og lede folk i lovsang" Men det Gud sa til meg er at jeg ikke fortjener og gjøre det men Gud bruker ikke perfekte mennesker, men mennesker som oppriktig vil gi alle sine mangler til Gud.

Ble en lang kommentar her og mye frem og tilbake...hehe :) jaja....

Du er bra, gleder meg til Vennesla.

Trond

tarja sa...

kva kan eg seì?

fussta eg tenke på e at du må sei ifra t d lovsangsteamet du vil inn i at du e gira på d! d slår meg, jaffal.. slår d deg?:P

eg savne lovsang me bare kassegitar eller piano. bare heilt plain. d savne eg. såe neste gang du e aleina hjemma, eller aleina på et rom i IMI og spele, let me know! eg e me!

alltid så kjekt å synga me deg din galne 1.sopran!

Camilla sa...

Trond: Veldig enige, veldig enige. Gud fortjene virkelig det.
Syns det va en bra lang, komentar.
Vennesla blir nok bra ja, syns forresten du ska ta en lovsangsdans på scenen då! hehe

Tarja: Men eg vettikkje akkurat kaforet lovsangsteam eg vil inn i liksom.. hm..
Eg ska let you know tante bassa;)

Nils sa...

Hei Camilla! Du er et fantastisk menneske! Utrolig sjef å ha deg med på tur! Du har et utrolig bra hjerte for Jesus. Hvem som helst kan virkelig være med tilbe Hærskarenes Gud. Jeg er bombesikker på at du vil finne deg et bra team å være med i. Lykke til videre! Be yourself!

Bless bless bless!

Marianne sa...

Jeg ser på lovsang som en takk til Gud. En takk for at Han elsker meg UANSETT hva jeg presterer, hvrdan jeg er etc.
Så på den måten er jo lovsang også en bønn til Gud.
Selv er jeg også en stor tilhenger av lovsang og tar meg selv ofte i å nynne på en lovsang. Elsker det. Nå om dagen går det i IMPULS sangene.

Camilla sa...

Nils: Thanks! Kjekt å verme dåkke på tur.

Marianne: hehe, ja de der impuls sangane, enkle å få på hjernen!

Anonym sa...

Veldig enig! :)
Lovsang er en god måte å tilbe på:)
Har som regel en lovsang av et eller annet slag på hjernen selv også.. Hehe..